MOBILNÍ DOMY
A TINE HAUSE

Pojďte do toho s námi

MOBILNÍ DOMKY A TINE HAUSY

SPOJILI JSME NEJMODERNĚJŠÍ TECHNOLOGIE

S PŘÍRODOU

Máme blízko k přírodě a proto jsme hledali možnosti jak dostat bydlení co nejvíce do přírody a stavba byla enviromentálně šetrná, proto nás myšlenka mobilního domu velmi oslovila. Jedná se dnes o moderní pojetí bydlení, které si může dovolit skoro každý a to s maximálním kontaktem s přírodou, ekologičností a minimálními pořizovacími náklady. 

PROČ MOBILNÍ DOMEK

MOBILNÍ DOMKY SE TĚŠÍ DNES ČÍM DÁL VĚTŠÍ OBLIBĚ, PROTOŽE SEBOU PŘINÁŠÍ ŘADU VÝHOD:

  • jednoduchost umístění, prakticky nulové papírování s úřady

  • pokud se Vám místo přestane líbit, jednoduše si ho odvezete jinam

  • nízké provozní náklady (topení, energie)

  • nízká pořizovací cena

  • možnost mít domek na opravdu krásném místě

ZPŮSOB UŽÍVÁNÍ

VIZ NÍŽE VÁS PROVEDEME VARIANTAMA, KTERÉ JE TŘEBA POŘÁDNĚ UVÁŽIT. NEŽ SE PUSTÍME DO PROJEKTU, MUSÍTE MÍT PŘEDSTAVU, CO JE PRO VÁS PŘÍNOSEM A CO ZBYTEČNOSTÍ.

  1. Bydlení - u celoročního bydlení je třeba počítat s větším požadavkem na úložná místa, tepelnou izolaci a v případě ostrovního systému celkový odběr energii a vody. 

  2. Rekreace - větší prostor pro design, není potřeba velkého dimenzování na energie a vodu. 

  1. Rekreace - větší prostor pro design, není potřeba velkého dimenzování na energie a vodu. 

VARIANTA VOZÍK

STAVBA JE POSTAVENA PEVNĚ NA VOZÍKU, KDE SE PŘEDPOKLÁDÁ ČASTĚJŠÍ PŘESUN STAVBY

(+) pokud vlastníté silné aut, možný okamžitý přesun prakticky okamžitě
(-) omezení maximální nosností 3,5t. To není opravdu mnoho a musí se používat velmi lehké materiály, kde je cena vs. trvanlivost.
(-) technicka na vozík, kde stavba je braná jako náklad a při technické by musela být odejmuta
(-) nižší průchodnost teréném (vozíky jsou nízké a neočekáváse, že snima budete zdolávat nějaké velké nerovnosti
(-) omezená velikost

Dále nabízíme interiérový design

dle přání zákazníka.

Domluvte si schůzku s naším projektantem a společně navrhneme dům podle Vašeho přání.

VARIANTA KONTEJNER

STAVBA JE PŘIPRAVENA NA NÁKLÁDKU RUKOU NEBO JEŘÁBEM S PŘESUNEM POMOCÍ NÁKLADNÍHO AUTA, KDE NEJSME LIMITOVANÝ VÁHOU. 

  1. Normální přeprava kde musí být šířka do 3m a celková výška i s nákladním autem při převozu do 4m

  2. Nadměrná přeprava, která znamená samozřejmě podstatně vyšší cenu za dopravu a požaduje aby místo bylo s dobrou přístupností

INŽENÝRSKÉ SÍTĚ

STAVBA JE PŘIPRAVENA NA NÁKLÁDKU RUKOU NEBO JEŘÁBEM S PŘESUNEM POMOCÍ NÁKLADNÍHO AUTA, KDE NEJSME LIMITOVANÝ VÁHOU. 

  1. plně ostrovní systém - sběr dešťové vody, filtrace, fotovoltaika, odpad. Bohužel 100% soběstačnost něco stojí a taková stavba přesahuje částku nad 2,5 mil korun. 

  2. částečný ostrovní systém - může být kombinace elektriky a vody bez odpadu, nebo jenom vody, či jenom elektriky. Částka může přesahovat nad 2 mil korun. 

  3. napojený na inženýrské sítě - Zde bychom se měli vyjít s cenou do 2 mil korun.